باز کردن عکس مطالب

دختری که با ایستادگی اش خشم مردم ترکیه را برانگیخت!

 دختر لباس قرمزی که به تنهایی در میدان تقسیم استانبول در مقابل پلیس ایستاد و اسپری فلفل آنها را تحمل کرد اما آنجا را ترک نکرد عامل اصلی آغاز انقلاب ترکیه است.
 این دختر که در برابر دهها تن از نیروهای پلیس مقاومت کرد در واقع آغاز کننده اصلی انقلاب بود زیرا تصویر او در حالیکه پلیس گاز فلفل به صورت او می پاشید باعث خشم گسترده هزاران تن از مردم و حضور آنها در خیابان شد. 
ولی‌ افسوس ما در ایران ۱۰۰۰ برابر صحنه‌های خشن تر از این دیدیم، ولی‌ رگ غیرتمان باد نکرد، افسوس ملتی هستیم که حرف هایمان با رفتارمان متفاوت است...

8 نظرات:

  1. این متن را بهتر است اصلاح کنید. اینطورکه شما نوشته اید این معنی را به ذهن می آورد که مردم علیه دختر خشمگین شده اند. بهتر است بنویسید که با اییستادگی اش خشم مردم علیه پلیس را برانگیخت و در جمله یعد هم باید رفتار پلیس را برجسته کنید و بنویسید مردم بادیدن پلیسی که به روی دختری که آرام در برابر آنها ایستده بود گاز فلفل می پاشد، شورش کردند.

    پاسخحذف
  2. تصدقت گردم با این گزارش نویسی!
    حالا خوبه که با یه گوگل گردی ساده، تمام تصاویر اعتراضات روزهای گذشته ترکیه را می شه بترتیب زمانی یا احتمالا به اصطلاح شما کرونوژیک مشاهده کرد.

    حالا بگردین ببینیم عکس این خانوم جوان شجاع، کی برداشته شده.

    حالا چه اصراری به افسانه پردازی هست؟

    مردم شجاعتشونو نشون می دن، جای سوال نیست. فقط دلم می خواست بدونم، اگه اینجا هم تلفن های همراه، پیامک و اینترنت رو می بستن، این صد، صدوپنجاه هزار نفر چطوری جمع یه جا می شدن. حالا درسته که پلیس ترکیه هم ماشالله کم مهرورزی نمی کنه، ولی حالا کو تا بسیج و لباس شخصی؟

    کاش یه نشونی بدین، شما رو هم در خیابان های استانبول ببینیم. باهم مقاومت کنیم.

    پاسخحذف
  3. منظور کرونولوژیک بود.

    پاسخحذف
  4. انقلاب!! ترکیه؟!! برو بینیم بااااا...ترکیه یک کشور نسبتا دموکراتیکه،جوک نگو این فقط یه اعتراض به استبدادگری اردوغان بود که تو همه کاری دخالت میکنه!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. tof be ordegan yek mazhabi gave eslamei hast marg bar in mohamade pedofil va in kalifeh akonde koni kok goh kamenie va an gor be gor komaini va an komonist va shah goh...iran free az in estebdede mohamdi tazi...doorod bar iran va irani azade....

      حذف
  5. تأسف نادره - ایرانی‌‌ها ترسو‌ترین آدمهای دنیا هستن

    پاسخحذف
  6. عزیز من ایران وترکیه قابل مقایسه نیستند.
    ایران ۳ روز اعتراض ۲۰۰ نفر کشته شدند طبق گزارش احمد شهید با ذکر نام و فامیل
    ترکیه ۳ روز اعتراض ۱ نفر کشته شد.
    بعلاوه اینکه در ایران به خیلی ها تجاوز شد.

    پاسخحذف
  7. ناشناس .شما میگی 200 نفر از ما رو توی 3 روز ککشتن و به خیلی ها تجاوز کردند.خوب دوست گرامی بخاطر همین به ملت ایران میگن ترسو و بی غیرت چون اجازه دادیم همچین کاری با ما بکنند.

    پاسخحذف

counter hit make