باز کردن عکس مطالب

حمله لباس شخصی ها به مسجد قبا

دیشب مسجد قبا پذیرای عزیزانی بود که فرزندانشان را تقدیم انقلاب اسلامی کرده بودند. پدران ومادران شهدا هر یک با در دست داشتن عکسهای عزیزانشان به مسجد آمده بودند چهره ای که از این عکسها در ذهن نویسنده است گویای این مطلب بود که گویی امشب شهدا به مسجد آمده بودند و ما را مورد خطاب قرار می دادند که از خدا بخواهید شهادت نصیبتان گردد شهیدانی چون مصطفی مرادی، حبیب روزیطلب، محمود اسدی، ابراهیمی، برزگر، اسلام نسب و…


به گزارش سایت برهان، نماز مغرب وعشا به امامت حجة الاسلام والمسلمین ترابیان اقامه شد و پس از نماز یکی از طلاب آیت الله دستغیب که سالیان زیادی مسئولیتهای اجرائی در کانونهای فرهنگی مساجد را داشته است به ایراد سخنرانی پرداخت. ایشان در بخشی از سخنانش با اشاره به اینکه متولی و همه کاره مسجد امام جماعت است و هر تصمیمی باید با جلب نظر امام جماعت باشد گفت: در رساله عملیه مقام معظم رهبری آمده است که: شخصی از ایشان سئوال می کند که اگر جنابعالی یک فتوایی داده باشید که با فتاوای سایر مراجع تفاوت داشت تکلیف ما در این موارد چه می باشد؟ رهبری انقلاب در پاسخ می فرمایند: در فتاوای فردی خودتان به مرجع خود رجوع کنید اما در مسائل اجتماعی وکلان، حکم، حکم ولی امر مسلمین است (یعنی همان حکم حکومتی).



وی تصریح کرد: حال سخن بنده خطاب به این مهمانان عزیز این است که چطور در صدد توجیه این مسائل هستید؟! شما که مدعی حمایت از ولایت فقیه هستید اگر بر رد مطالب بنده دلیلی دارید ارائه دهید و به ما نشان دهید. شما فکر می کنید که اگر مقام معظّم رهبری حکم حکومتی صادر کنند حضرت آیت الله دستغیب با این حکم مخالفتی می کنند؟ آیت الله دستغیب کسی است که تمام زندگی اش را وقف انقلاب و ولایت کرد. بحث ما بحث استدلال ومنطق است بحث دو دوتا چهارتا است حالا شاید کسی هم پیدا شود و بگوید دو دوتا می شود پنج تا خوب با چنین شخصی با چه زبانی می شود صحبت کرد.


پس از سخنرانی ایشان حضرت حجة الاسلام والمسلمین ترابیان به ایراد سخنرانی پرداخت. ایشان در بخشی از سخنانشان فرمود: عزیزان ما در بازار نیستیم ، در خیابان نیستیم، ما در خانه خدا هستیم و باید احترام صاحب خانه را نگه داریم مبادا در این مکان مقدّس به مومنین تهمت بزنیم در یک روایتی آقا رسول الله (ص) می فرمایند: بعضی از تهمت هایی که انسان به مومنین می زند موجب این می شود که تا صد سال عبادت او هبط شود.


دوستان عزیز انشاء الله همه ما عامل به این دستورات باشیم، مبادا نسبت به مومنین اذیّت وآزاری از جانب ما صورت گیرد، مبادا نسبت به مومنین اهانتی از جانب ما صورت گیرد. در روایتی وجود شریف پیامبر اکرم(ص)

می فرمایند: اگر کسی اذیّت کند به مومن و دل او را بلزاند بعد بیاید همه دنیا را در عوض اذیتی که به مومن کرده است عطا کند، این کفاره اذیتی که کرده است نمی شود.


ایشان در بخشی از سخنانش گفت: مسجد محل یاد خداست نخوانید در این خانه غیر خدا را وسعی کنید اجتماعتان در مسجد برای ضدّیّت نباشد. با وجود سخنرانی ایشان و دعوت به یاد خدا در مسجد و تهمت نزدن به مومنین عده ای خودسر که جمعیّتشان در حدود ۲۰ الی ۳۰ نفر بود طبق روال شبهای قبل شروع سر دادن شعار کردند.


اصحاب مسجد که شاهد چنین صحنه ای بودند با شعارهای : الله اکبر، یاحسین، حیدر، ابالفضل علمدار مرجع ما نگهدار، هیهات من الذلة، خونی که در رگ ماست هدیه به مرجع ماست ،شروع به سر دادن شعار کردند بطوریکه صدای این اقلّیت خودسر به گوش نمی رسید. خانواده های شهدا با در دست گرفتن عکس عزیزانشان گرداگرد این عده طواف می کردند و با شعار یا حسین یا حسین به عزاداری پرداختند وباعث پراکندگی این جمع و در نهایت خروج آنها از مسجد شدند.


این گروه که به شدّت عصبانی شده بودند و فکر نمی کردند که با عزاداری و یا حسین یا حسین آنها را به بیرون هدایت کنند در بیرون مسجد شروع کردند به شعار دادن بر علیه مرجعیّت واصحاب مسجد و در اقدامی دیگر به سوی اصحاب مسجد سنگ پرانی کردند که متاسفانه این اقدامات خودسرانه موجب مصدومیت چند نفری از طلاب و اصحاب مسجد شد.
اصحاب مسجد برای در امان ماندن از این سنگ پرانی به شبستان مسجد بازمیگردند که در همین هنگام بود که آیت الله دستغیب در تماس تلفنی خطاب به اصحاب مسجد فرمودند:

اگر آنها به شما سنگ پرانی می کنند نهایت ذلّت خودشان را نشان می دهند اینها تکیه گاهی ندارند اما تکیه گاه شما خدای تعالی است شما هم خیلی مواظب باشید و خیلی خودتان را بگیرید و اگر کسی از شما زخمی شده است با مدارکی که ارائه می دهید از آنها شکایت کنید امیدوارم به حق محمد و آل محمد که پیروز باشید هم در دنیا و هم در آخرت و ذلّت هم برای دشمنان شما باشد ببرکت صلوات بر محمد وآل محمد. درگیریهای دیشب تا حوالی ساعت ۱۰ ادامه داشته که در نهایت نیروی انتظامی جمع حاضر را که اقدام به سنگ پرانی می کردند متقاعدمی کند که متفرق شوند.


گزارش تصویری از واقعه:

24 نظرات:

  1. سلام
    برای یک دوست دیگرمان نوشتم که هروقت می بینم وبلاگی فیلتر شده ، خیلی خوشحال می شم! و براش توضیح دادم که این یعنی راهمون درسته، یعنی هر حرکتی هرچند کوچک هم می تونه اونهارو بترسونه و می فهمم و مطمئن می شم که پایان راهشون نزدیکه.

    آدرست رو اصلاح می کنم
    پیروز و پاینده باشی

    پاسخحذف
  2. سلام...فیلتر شدنت مبارک...!چرا شما و غاطفه با هم فیلتر شدید؟چرا منو فیلتر نمی کنن...>؟
    بدجنسا...!

    پاسخحذف
  3. خوشحالم که همیشه هستی...لینکت اصلاح سد.

    پاسخحذف
  4. سلام عزیزم.. واقعا هم بهت تبریک می گم و هم متاسفم از این عمل غیر اخلاقی این کودتاچیان..
    آدرست رو اصلاح کردم.. نمی دونم چرا گیر دادن این روزا این همه فیلترینگ.. نه یک بار نه دوبار..
    امیدوارم شاد زی.. سبز زی..
    سبزها ایستاده اند..
    تا دوباره ها..

    پاسخحذف
  5. وای خدای من اینها حرمت هیچ چی را نگه

    نمیدارند.

    خدایا بحق این شب عزیز رسوایشان کن

    من شما را لینک کردم و خوشحال میشوم با

    نام خورشید پنهان مرا لینک کنید

    پاسخحذف
  6. سلام
    واقعا جای تاسف داره اینگونه رفتار
    اونوقت به ما انگ آتیش زدن مسجد را میزنند
    خب خانه اگه واسه خداست اینجا و اونجا نداره حمله و شکستن با آتش زدنتفاوتی نداره
    داره؟

    پاسخحذف
  7. ممنونم یار سبز خستگی ناپذیر منم شما رو لینک کردم
    به امید پیروزی حق بر باطل راستی بر دروغ و یکرنگی بر ریا

    پاسخحذف
  8. وقت است که در راه حسین پا بنهیم
    عباس صفت قدم به دریا بنهیم
    هرجا که یزیدیان حسینی کشتند
    تصویر بزرگی از "ندا" را بنهیم

    پاسخحذف
  9. خوشحالم از اینکه همچنان به مبارزه ادامه میدهی. بایک پست جدید به روزم.
    در ضمن. لینکت را اصلاح کردم دوست خوبم.

    پاسخحذف
  10. سلام
    عکسها رو ندیده بودم
    ممنون از فعالیتت
    یاعلی

    پاسخحذف
  11. سلام !
    احساس کردم خیلی دارید دنبالم میگردید و روز و شب ندارید !گفتم بیام اطلاع بدم فیلتر شدم باز !!!

    راستی این آتوسا اخلاقشه !

    توی دانشگاه هم که من نمره م کم میشه بهم حسودی میکرد !:)

    پاسخحذف
  12. سلام
    خدا یاورتان
    مراقب خود باشید

    پاسخحذف
  13. علیک سلام عزیز...

    به امید آزادی سبز...

    پاسخحذف
  14. سلام دوست سبز من
    گیرم که مسجد قبا و مسجدهای دیگر را که تا دیروز محل تریج دین بود را ببندند مردم روشنفکر را زندانی کنند زندانی به وسعت ایران اما با رویش جوانه ها سبز که در ذهن مردم می روید چه میکنند

    پاسخحذف
  15. سلام
    با چنین کارهایی میخوان چه چیزی رو ثابت کنن؟! میخوان بگن که ما گنده ایم؟ میخوان بگن ما زورمندیم؟ میخوان بگن ما مسلمونیم؟
    از همینجا به این افراد میگم شما هیچ چیز نیستید شما بجز یک سری آدم ترسو که میخواید با عربده کشی و بزن بزن حرف خودتون رو ثابت کنید چیزی نیستید
    مطمئن باشید ما اصلا شما را به حساب نمیاریم شما کی هستید که به خانه خدا حمله میکنید مگه اونجا ارث پدرتونه که به زور میخواید اونو تصاحب کنید
    حالا دید چه کسی محاربه؟
    کی به خونه خدا حمله میکنه؟
    کی آتیش میزنه و تخریب میکنه؟
    خوشم میاد که ماهیت خودتونو خوب رو میکنید

    سبز باشی دوست عزیز

    پاسخحذف
  16. سلام...چطوری؟
    توو آدرس بده من لپ لپتو می آرم...!
    من می خواستم لو نرم که جزو ارتش سایبرم...!

    پاسخحذف
  17. سلام
    واقعا جای تعجبه اینچنین کارهایی
    باید به حال این حکومت افسوس خورد
    حرف سایبر شد یاد اومد که خبرنامه امیرکبیر توسط ارتش سایبری هک شده
    این کار رو هم محکوم میکنیم

    پاسخحذف
  18. بار دیگر دلا خطا نکنی

    با جفا پیشگان وفا نکنی

    عهد کردی که خون شوی اما

    با دل بی صفا، صفا نکنی


    من خوشم با جنون و رسوایی

    گر تو زین عالمم جدا نکنی

    درد عشق است و مرگ درمانش

    هوس درد بی دوا نکنی

    پاسخحذف
  19. سلام علیکم.
    بله ظاهرا هرشب در مسجد آتشی ها (قبا) بگیر و ببند است.

    شما نیز دوباره لینک شدید.

    پاسخحذف
  20. سلام داداش چه طوری خوبی؟؟؟
    اقا وبلاگتم بدجور فیلترمیکنند.
    دمت گرم ارادت خوبه
    خداپشتو پناهت

    پاسخحذف
  21. سلام علی جان...
    شما خوب باشی ما هم خوبیم...
    آره این عمو فیلتری دست از سر ما نمیخواد برداره...
    ما که نفهمیدیم چه کردیم باهاش که اینطور روی ما کلیک کرده...
    بیشتر به ما سر بزن...

    به امید آزادی سبز...

    پاسخحذف
  22. سلام...هی به همکاران سایبری می گم منو هم فیلتر کنین که لو نره من نیروی خودی ام گوش نمی دن...!من با هیشکی قهر نمی کنم پسر گلم ...راستی از ما کوچولو تری نه؟یه وقت بزرگ تر نباشی بی احترامی کنم آبروم بره...!

    پاسخحذف

counter hit make