باز کردن عکس مطالب

احضار مشاور احمدی‌نژاد به کلاننتری به دلیل ضرب و شتم همسرش


دو شنبه شب ساكنان بلوك ... ورودی 8 اكباتان شب پر ماجرایی را گذراندند. ماجرا از این قرار است كه حدودا ساعت 6 تا 7 عصر، مهدی كلهر، مشاور رسانه ای رئیس جمهوری بعد از یك و نیم سال به منزل همسر سابق خود سر می زند.

به گزارش خبرنگار آینده نگهبان ساختمان از دیدن او متعجب می شود و بعد از گفتگویی كوتاه كه كلهر با نگهبان و برخی از ساكنین ساختمان داشت، به طبقه هفتم و منزل همسر سابق خود، یعنی مادر نرگس كلهر، كسی كه پیش از این كلهر ادعا كرده بود از او به طور كامل جدا شده است!

خانم معصومه طاهری كه در آن ساعت در خانه تنها بوده، ظاهرا مهدی كلهر را به خانه راه می دهد و كمتر از 20 دقیقه پس از ورود كلهر به آپالرتمان، ناگهان صدای ضجه های زن كه از همسایه ها كمك می خواسته همسایه ها را به در آپارتمان می كشاند.


همسایه ها كه صدای زنی را می شنیدند كه از كشته شدن غریب الوقوع خود خبر می داده پشت در آپارتمان با تعجب تجمع می كنند، تا اینكه ناگهان خانم معصومه طاهری در حالی كه مهدی كلهر خشمگین به دنبال او بوده از در آپارتمان خارج می شود و متوحش به خانه همسایه طبقه پایین تر، یعنی طبقه ششم پناه می برد.

یكی از همسایه گان معصومه طاهری ضمن تایید این ماجرا می گوید:دورتا دور گردن معصومه طاهری تماما دچار جراحت شده بود، و این خانم از خش خش صدایش مشخص بوده كه در حال خفه شدن بوده است.

ضرب و جرح معصومه طاهری در حالی رخ داده، كه كلهر پیش از این ادعا كرده بود كه به صورت كامل از این زن جدا شده است(اگر با ادعای خود كلهر پیش برویم) و مراجعه او به خانه زن سابقش كه قاعدتا حالا با او نسبتی ندارد از یك طرف و ضرب و جرح او از طرف دیگر بسیار سوال برانگیز است.


در تماس آینده با معصومه طاهری موسوی(همسر سابق كلهر و استاد دانشكده خبر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی) وی ضمن تایید این موضوع گفت: «خوشبختانه از مرگ حتمی نجات یافتم و موضوع از طریق مراجع قضایی ذیصلاح تحت پیگرد است و از لحاظ جسمی نیز تحت مداوا هستم»

امیدوار است مسئولین در اسرع وقت به چنین مشكلاتی رسیدگی كنند، چراكه ادامه چنین اتفاقاتی در برابر دیدگان نظاره گر و پرسشگر مردم می تواند موجب سلب اطمینان از دولتی شود كه مشاور رئیس جمهور آن، با زن سابق و در واقع یك زن غریبه، بدون رعایت اولیه ترین مسائل شرعی در مقابل انظار عمومی چنین رفتارهایی انجام می دهد.

با پیگیری های خبرنگار آینده مشخص شد كه پس از شكایت همسر سابق مهدی كلهر و مراجعه به پزشكی قانونی، همچنین شهادت شاهدان ماجرا، كلانتری 135 اكباتان، مهدی كلهر احضار شده است، كه بر این اساس، می بایست روز یكشنبه 18 بهمن ماه ساعت 9 صبح، آقای كلهر در این كلانتری حاضر و در خصوص اتهام خود پاسخگو باشد.


4 نظرات:

  1. عجب پس آقای کلهر دست بزن هم دارند.

    کرامات دولت معجزه هزاره سوم هر روز بیشتر میشود

    پاسخحذف
  2. دوست سبزم موافقم
    به به این مشاور ریس جمهور دولت کودتا دیگه چه خبر آقای کلهر؟؟؟؟؟؟

    پاسخحذف
  3. خوبه
    شما قبلا ناموس مردم رو مورد نوازش قرار میدادید حالا به ناموس خودتون هم رحم نمیکنید
    غیرتت منو کشته عمو

    پاسخحذف
  4. [گل] عرب ها خوب بدانند، در این ایل غریب
    گر پدر مرد، تفنگ پدری هست هنوز...
    گرچه مردان قبیله همگی کشته شدند،
    توی گهواره چوبی، پسری هست هنوز...


    هموطن روز سیاه ٢٢ بهمن نزدیک است

    برای آزادی ایران و به زیر کشیدن دودمانی دیگر از بنی امیه به پا خیزیم


    ** خداوند نگهدار ایران باد ** [گل]

    پاسخحذف

counter hit make