باز کردن عکس مطالب

بیانیه ستاد 88


ستاد ملی جوانان حامی خاتمی و موسوی در کل کشور با صدور بیانیه ای از مردم دعوت کرد تا در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنند تا از آرمانهای انقلاب ۵۷ دفاع کرده وو حوادث پس از انتخابات را محکوم نمایند.

به گزارش کلمه متن این بیانیه به شرح زیر است:


بسم الرب الصدیقین

بنام خدای راستگویان

“ما امید داریم که ایران اولین کشوری باشد که کوچکترین فرد ایرانی بتواند آزادانه و بدون وجود کمترین خطر به بالاترین مقام حکومتی انتقاد کند و از او در مورد اعمالش توضیح بخواهد” (حضرت امام خمینی/ صحیفه نور، جلد پنجم، صفحه ۵۳۲)


سی و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی را در شرایطی گرامی می داریم که آنچه در روزهای پس از انتخابات اخیر بر این سرزمین رفته است، در تباین آشکار با آرمانهای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی قرار دارد.

حکومتی که امام راحل (ره) بنیان گذاشت، قرار بود که بزرگترین نگاهبان خواست و مطالبات مردمی باشد. قرار بود تجسمی عینی از حکومت عدل علی (ع) باشد که در آن حاکم اسلامی، مرگ خویش را به خاطر باز شدن خلخالی از پای زنی یهودی در قلمرو حکومتش روا می داند. قرار بود مصداق ” اسلامی ” باشد که به گفته امام (ره) در آن ” دیکتاتوری اصلاً وجود ندارد”.


قرار بود در آن “شخص اول حکومت اسلامی با آخرین فرد مساوی” باشد. انقلاب ما قرار بود پایه گذار حکومتی باشد که به گفته بنیانگذار کبیرش “بدون رضایت مردم هیچ اساس ندارد”. اما در سی و یکمین سالگرد انقلاب عظیم مردم ایران برای نیل به آزادی و سرنگونی دیکتاتوری فردی، مردان انقلاب، یاران و همراهان آیت اله خمینی تنها به جرم اینکه به تاسی از امام کبیر انقلاب، به نادیده گرفته شدن خواست و مطالبات جامعه از سوی حاکمیت اعتراض کرده بودند، به بند کشیده شده اند و فرزندان خمینی کبیر، اینک به جرم فریاد کردن آرمانهای بنیادین انقلاب و آموزه های پدر معنوی خود، در گوشه زندانها به سر می برند و خون جوانان این سرزمین، تنها به جرم پیگیری اصل اصیل باورهای رهبر کبیر انقلاب در “میزان ” بودن رأی ملت، به زمین ریخته می شود و دردناک تر آنکه این فجایع از سوی کسانی صورت می گیرد که شعار “وا اماما” شان، گوش ها را سخت می آزارد.


۲۲ بهمن، به عنوان سالروز پیروزی خون بر دیکتاتوری فردی سلطنتی، سالروز استیلای ستمدیده بر ستمگر، سالروز سرنگونی رژیم مطلقه و جایگزینی حکومتی مبتنی بر خواست عمومی جامعه، نمادی است از مبارزه همیشگی ملت آگاه ایران برای نیل به آزادی و دموکراسی که ” آزادی”، سودای جاودان مردم ایران، از مشروطه تا امروز بوده است.

بیست و دوم بهمن هشتاد و هشت به عنوان سمبلی از این مبارزه همیشگی مردم ایران، به روزی تاریخی در نفی آن چیزی تبدیل خواهد شد که هیچ نامی جز انحراف از آرمانهای هویت بخش انقلاب ۵۷، بر آن نمی توان نهاد.

در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور خواهیم داشت تا مسیری را که پدرانمان متجاوز از ۳ دهه پیش به پیشوایی خمینی، در رویارویی با استبداد علنی پیمودند، بپیماییم و یکبار دیگر مرگ دیکتاتوری، آزادی زندانیان سیاسی، غارتگر بیت المال و حفظ شان روحانیت معظم و شخصیت های محبوب ملی را خواستار شویم.


ستاد ملی جوانان حامی خاتمی و موسوی، ضمن تسلیت اربعین حسینی با دعوت از عموم مردم ایران برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و اعتراض به انحراف انقلاب از پایه های هویتی آن، با تاکید مجدد بر به رسمیت نشناختن دولت از مردم آگاه می خواهد که در اعتراض به آنچه که در روزهای پس از کودتای انتخاباتی خرداد ۸۸ بر این سرزمین رفته است، در راهپیمایی امسال حضوری اعتراضی داشته باشند و نفی دیکتاتوری عریان و بازگشت به اصول هویتی انقلاب سال ۵۷ را فریاد کنند.

ستاد ملی جوانان حامی خاتمی وموسوی


2 نظرات:

  1. ___________$$$$$$
    ______$$$$$$__$$$$$$$$__$$
    ____$$____$$$$__$$$$__$$$$
    __$$______$$$$$$__$$$$$$$$
    __$$____$$$$$$$$__$$$$$$
    __$$$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$
    $$__$$$$$$$$$$__$$__$$$$$$
    $$$$__$$$$$$__$$__$$$$
    __$$$$______$$$$$$$$$$
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$
    _$$$$$$$$__$$$$$$$$$__$$$
    __$$$$$$___$$$$$$$_ $$$$
    ___$$$$_____________`$$$
    ___________________ $$
    __________________`$$`
    ________________$$`
    _____$$$$$$$$$$
    ___$$$$$$$$$$
    _$$$$____$$_$`
    $$$$$__$$___$$___$$$$
    $$$$$$$______`$$_$$$$$$
    $$$$__________$$$_____$
    $$___________` $$____$$
    _____$$$_____$$`___$$$$
    ___$$$$$$___$$__$$$$$$
    __$$$$$$$$_$$_$$___$$$
    _$$$____$$$$_$$__$$$$
    __$$_____$$_$$$$$$$
    ___$______`$$
    ___________$$
    ____________$$`
    ___________`$$
    __________$$
    _________$$
    ________$$

    سلام ممنون از حضورت شاد و موفق باشی

    پاسخحذف

counter hit make