باز کردن عکس مطالب

به هاشمی و چهره های شاخص بی مهری می شود



قائم مقام مجمع نمایندگان ادوار مجلس گفت :گروهی تندرو که بقای خود را در ایجاد بحران می بینند ، هدایت جامعه به سوی عقلانیت و برون رفت از وضعیت به وجود آمده را بر نمی تابد.

شهربانو امانی در گفتگو با خبرنگار «نواندیش» تاکید کرد: این گروه به خرد جمعی در حل مشکلات کلان کشور اعتقادی ندارند و حتی امروز سخن اصول گرایان و مصلحان منتقد و معتدل را هم نمی شنوند و گفتمان اصلاح گرایانه در برون رفت از وضعیت فعلی و آرامش در کشور را به کمتر از حذف آنان که هم نواز و هم صدا با ،نها نیست بر نمی تابد.


وی در تحلیل علت ادامه تخریب آیت الله هاشمی رفسنجانی و چهره های شاخص نظام آنهم در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب افزود : اقای هاشمی به عنوان یکی از شاخص های مهم انقلاب همواره در تلاش بوده به عنوان یک سیاستمدار با تدبیر ضمن حفظ اعتدال در عرصه سیاسی و با شنیدن صداهای گروهای مختلف درون نظام با همه جریانات کار کند .


وی ادامه داد : اما امروز نه تنها اقای هاشمی بلکه می توان گفت بسیاری از چهرهای فعال و شاخصی که پیش از انقلاب نیز در زندانهای رژیم شاه برای پیروزی و استقرار انقلاب زحمت بسیاری را متقبل شدند و مسئولیت های مهمی را عهده دار بودند در استانه 31 امین سالگرد انقلاب با مهری مواجه شده اند.

Leave a Reply

counter hit make